Alla inlägg under november 2013

Av Första barnet - 29 november 2013 13:03

Hittade en vagn på nätet som var jätte söt!
Men vi har redan en vagn som väntar på att få komma hem till våran familj!
Men lägger ut en bild på den jag hittade bara för att :)

V25

Av Första barnet - 28 november 2013 23:21

Ny vecka och ny månad!
Hade dessutom ett bm möte idag!
Blodtryck såg bra ut, urinprovet också.
Blodprov för blodvärde taget och får besked om något inte står rätt till.
Bm mätte magen och den växte som den skulle :)
Fick även lyssna på mitt lilla mirakels hjärta och Gud så mysigt!
Det slog som det skulle och hon där inne ville inte riktigt ligga stilla så bm fick leta rätt på henne :)!
Sicken liten busunge där inne :)

Av Första barnet - 26 november 2013 21:20

Inhandlade en jätteskön och mjuk morgonrock idag till mig och bebismagen :)
Supernöjd :)
Magen blev större i den :)
+ att jag ser inte mina fötter längre när jag tittar ner :)
Nu mysa ner mig i soffan med nya rocken på med godis och dricka framför tven :)

V24

Av Första barnet - 21 november 2013 11:24

Ny vecka och tiden går fort!
Känner bebis mer och mer för varje dag nu. Så himla mysigt!

Av Första barnet - 19 november 2013 14:51

Ont idag, både sammandragningar och ont i höfterna.
Bäddar ner mig i soffan och fryser. Hoppas på att värken släpper för idag är ingen dag jag alls vill vara med över huvudtaget. Varken i kropp eller själ!

Av Första barnet - 18 november 2013 13:23

Sjukt trött på att äta dessa järntabletter. Min mage vill inte alls vara med mig längre :(
Men tyvärr måste jag äta dom för att jag har lågt järnvärde i kroppen men magen mår ju skit :(
Kanske skulle ta kontakt med bm imorgon och kolla om det finns något annat alternativ?!
Detta är inte roligt längre att springa en gång i timman på dass :/
Suck!

Av Första barnet - 16 november 2013 21:11

Att gå runt i ca 4,5 timme i Örebro och inte ha några bra skor på sig känns i höfterna!
Om jag börjar känna av dom redan ikväll, kommer jag nog knappt kunna röra mig imorgon!
Men får försöka göra så gott man kan när man väntar något fint :)!
Nu ikväll blir det en dusch nu och sen blir de godis och dricka mys för min och bebis del.
Hoppas på riktigt mys med bebis!
Som jag längtar efter dig där inne!<3

V23

Av Första barnet - 14 november 2013 14:04

Vecka 23 idag och jag känner det lilla miraklet mer och mer för varje dag.
I skrivande stund har den för tillfället hicka! Så himla mysigt att känna den lilla där inne! Som vi längtar<3

Presentation

En blogg om min första graviditet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards