Alla inlägg under januari 2014

V34

Av Första barnet - 30 januari 2014 01:37

Ny vecka och kliver in i v34!
Tiden går så fort!

Av Första barnet - 26 januari 2014 22:56

Hemska natt som varit!
Hoppas på mer sömn denna natt.
För natten som varit har varit fruktansvärd!
Har inte kunna ligga bra i sängen trots alla förbaskade kuddar som jag får bunkra upp med och sen har jag haft hemska sammandragningar och nästan som kramp i hela magen från revbenen och ner.
Hoppas verkligen jag slipper de inatt!
För de har varit hemskt!

Av Första barnet - 25 januari 2014 15:25

Var på loppisruna med moder nu vid lunchtid.
Hittade 3 st jätte fräscha knappt använda bodys för 30kr :)
Som hittat :)

Av Första barnet - 24 januari 2014 21:42

Kör på lite fredagsmys med min gigantiska mage, en stor skål med godis och musik!
De e min fredag de!
Synd att man inte har lite annat sällskap med!

V33

Av Första barnet - 23 januari 2014 11:53

V33 och bara 7 veckor kvar nu!
Vi längtar efter dig vårat lilla mirakel <3

Av Första barnet - 18 januari 2014 21:19

Den konstanta ensamheten börjar sätta sina spår och stjälken börjar säga ifrån.
Att sitta ensam konstant vecka som helg i flera månaders tid och vara gravid är ingen hitt, trots sambo.
Men nu kommer jag göra de som känns bäst för mig och det som gör mig glad!
Vill kunna njuta och ta vara på den lilla tid som är kvar. Bara 7,5 vecka kvar!

V31

Av Första barnet - 12 januari 2014 19:52

Tiden går fort och är redan i v31!
Magen blir bara större och större samt mer otympligt att röra sig!
Nu när snön har fallit ner känns det i hela kroppen när man får pulsa runt ute. Men är glad att jag slipper springa med barnvagn just nu!
Hade träff med bm i fredags och resultaten ser bra ut.
Magen växer precis efter kurvan, blodtrycket låg bra, urinprovet var fläckfritt, och bebis hjärta slog jätte fint!
Bad även om att få ställa mig på vågen då jag inte vägt mig sen inskrivningen när jag var i v13 och den visade att jag gått ner 2 kg. Ingenting jag behövde oroa mig för sa bm då jag hade lite övervikt innan graviditeten!
Vem vet, kanske går ner några kilon till :)!? Blir inte lika många Mammakilon att få bort sen :)

Men att få magknip och behöver besöka toa direkt är ingen höjdare när man inte har tillgång till toa just för tillfället. Sammandragningar från helvetet kommer och släpper inte föräns toabesök är avklarat.! Urs, inge roligt att få magknip och vara gravid!

Av Första barnet - 6 januari 2014 13:45

Längtan efter dig där inne är otrolig!
Jag längtar tills du finns i min famn och vi har det bra!
Att känna dina sparkar och rörelser dagarna in och ut får mig att le!
Önskar att allt kunde gå fortare och att det bara är du och jag!
Allt elände som har varit/är hoppas jag tar slut snart och att vi kan ha ett bra liv tillsammans, bara du och jag mitt älskade barn!
Mamma längtar efter dig något otroligt!
Mammas lilla hjärta!<3

Presentation

En blogg om min första graviditet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards