Direktlänk till inlägg 26 september 2013

Fort går de

Av Första barnet - 26 september 2013 14:29

Tiden går aldeless för fort för att jag skall hinna med och samma gäller nog sambon!

Att vara i 14+6 idag är helt ofattbart!

Kliver med andra ord in i ny vecka imorgon!

 

Ibland när jag sätter mig ner och sitter framåtlutad för att göra någonting så känns det som om något är ivägen. Kan heller inte ligga på mage i sängen och mysa med sambon utan jag får ligga på sidan eller rygg när vi skall kramas. 

Någonting händer :)

 

Ibland stramar det och gör lite småont, precis som mensvärk. Men det är inget jag klagar på då jag tar det som ett tecken på att det händer saker!

Mina kläder passar inte riktigt längre och mina bhar passar inte runt i omkrets heller riktigt utan det trycker och ömmar. 

Dax att införskaffa sig nya fräsha kläder kanske! 

Om inte annat en bra bekväm bh som passar och sen får jag gå i sambons kläder!

 

Och jag satt och räknade lite och det är mindre än 3 veckor kvar till vi har RUL!

Helt ofattbart att tiden går så fort.

Men tankarna om att den lilla i magen inte lever kommer och går varje dag. Tänk om det inte finns kvar. Var ju på vul för smärta i v 12+3 och såg då ett tickande hjärta, men det kan ha hänt mycket sen dess!

Man blir ju orolig och tankar kommer och går. Men håller tummarna för att det är som det ska och att bebis lever!

Längtar så sjukt mycket!

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Första barnet - 4 februari 2014 23:30

Studiebesök på förlossningen idag och nedrans vad information och grejer det var! Kommer nog bara ihåg hälften... Men när man väl satt där insåg man att det är inte långt kvar tills den lilla är ute! Nu får tiden gå fort tycker jag! Och det är...

Fix

Av Första barnet - 2 februari 2014 16:05

Fixat hela dagen med lilla rummet. Så nu har jag plockat iordning alla kläder i alla lådor, monterat ihop spjälsängen, barnvagn på plats och annat lite småfix. ...

V34

Av Första barnet - 30 januari 2014 01:37


Ny vecka och kliver in i v34! Tiden går så fort!

Av Första barnet - 26 januari 2014 22:56

Hemska natt som varit! Hoppas på mer sömn denna natt. För natten som varit har varit fruktansvärd! Har inte kunna ligga bra i sängen trots alla förbaskade kuddar som jag får bunkra upp med och sen har jag haft hemska sammandragningar och nästan...

Av Första barnet - 25 januari 2014 15:25


Var på loppisruna med moder nu vid lunchtid. Hittade 3 st jätte fräscha knappt använda bodys för 30kr :) Som hittat :) ...

Presentation

En blogg om min första graviditet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards